Микола Малуха (jesfor) wrote,
Микола Малуха
jesfor

Гнилий кабак

Сьогодні рух "Не будь байдужим!" відзначив Всесвітній день прав споживача врученням щорічної антипремії "Гнилий кабак". Премія покликана привернути увагу громадян до проблеми відсутності адекватного стану речей у сфері обслуговування.

За підсумками 2011 року переможцем конкурсу стала кав'ярня "Kofein" (Київ, вул. Велика Васильківська, 21), де не було україномовних офіціантів, чеків та меню українською мовою. Крім того, існують лише російсько- та англомовна версії сайту закладу.



Активісти "НББ!" вважають, коли заклад порушує мовне законодавство, то це означає, що власники чи адміністрація не стежать також і за дотриманням інших, "немовних" правил та норм.

Загалом моніторинг кафе-барів-ресторанів Києва у 2011 році охопив 221 заклад громадського харчування та ресторанного госопдарства. Мовні порушення знайдено у 142 із них, що становить 64%. Порівняно з 2010 р., ситуація поліпшилася на 8%.

Tags: Київ, українська мова
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 12 comments